luni, 22 februarie 2010

Câştigătorii inimii la concursul "Dragobete te provoacă"!

Vreau să felicit pe toţi cei care au participat la concursul "Dragobete te provoacă!" şi să subliniez faptul că pentru mine fiecare poezie mi-a demonstrat că au fost gânduri scrise cu inima. Mă bucur că acest proiect a însemnat un mic pas spre menţinerea tradiţiilor româneşti şi spre exprimarea liberă a sentimentelor. Eu personal am pus suflet în coordonarea acestui proiect şi am făcut-o cu plăcere. Creaţiile câştigătoare vor fi publicate pe site-ul Asociaţiei http://www.asociatiavista.ro/ . Conform jurizării membrilor Asociaţiei VISTA precum şi a doamnei profesoare Costina Creiţă primii 6 caştigători au fost:
Locul I
Sava Cristina Estera, Mun. Baia Mare; Jud. Maramureş
Locul II
Moraru Cristina Boris, Republica Moldova, rn. Ungheni, s. Boghenii Vechi
Locul III
Diamescu Diana – Andreea
Următorii 3 câştigători:
Darie Alexandru Ioan, Iaşi
Vasilov Camelia, Iaşi
Netcă Adina Mălina, Vaslui.
De asemenea, vreau să felicit o persoana specială care a participat la acest concurs. Este vorba de Iacob Giorgel care a trimis un e-mail în care a zis că el nu prea are inspiraţie, nu a scris poezii până acum, însă o iubeşte atât de mult pe prietena lui încât a făcut şi acest lucru. Nu a trimis o poezie propriu-zis, ci mai mult seamănă cu o declaraţie de dragoste, însă e foarte cuprinzătoare. Voi posta aceste rânduri care demonstrează faptul ca dragostea schimbă omul, îl face mai bun, mai frumos, mai luminos.
La poarta inimii mele am scris: Nimeni nu va intra.
Râzând, tu ai apărut şi ai spui: Aici e lumea mea.
Te iubesc mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu