sâmbătă, 27 februarie 2010

Panoul Iubirii…





Românii sunt recunoscuţi ca fiind foarte iubăreţi. Iubesc intens şi nu ratează nici un moment ca să îşi arate sentimentele faţă de persoana iubită. De acest lucru ne-am convins miercuri, 24 februarie, când am sărbătorit ziua de Dragobete, sărbătoarea iubirii la români. Asociaţia VISTA (Viziune prin Iniţiativă şi Solidaritate a Tinerilor cu Aptitudini) a organizat o activitate cu ocazia acestei zile, amplasând un panou, numit “Panoul iubirii”, în faţa Galeriilor Anticariat “Dumitru I. Grumăzescu” (Str.Lăpuşneanu), pe care toţi trecătorii şi-au putut exprima, în scris, sentimentele de dragoste faţă de o persoană dragă lor.
Această idee a fost unică în oraş, nici o altă organizaţie sau instituţie nu a mai sărbătorit în acest fel Dragobetele. Panoul s-a bucurat de un real succes în rândul trecătorilor, aceştia apreciind faptul că se mai gândeşte cineva să promoveze şi sărbătorile tradiţionale româneşti. Este foarte adevărat faptul că dragostea nu ţine cont de vârstă, limbă sau alte lucruri. În rândul persoanelor ce şi-au expus sentimentele pe “Panoul iubirii” s-au aflat atât tineri, persoane adulte, cât şi persoane de vârsta a treia. Deşi s-au scris declaraţii în diferite limbi, cum ar fi: română, engleză, spaniolă, franceză, italiană, japoneză, limbajul iubirii este unul comun pe întreg mapamondul.
A fost o zi nu frumoasă, ci foarte frumoasă. Singurul lucru care a “tulburat” să zicem aşa, liniştea şi frumuseţea acestei zile a fost ştirea cu psihopatul din Iaşi. Bineînţeles că glumele pe acest subiect nu au întârziat să apară. Ştefănuţ, unul dintre coordonatorii acestui proiect a avut grijă să-mi zică “Nu te mişca. Stai dreaptă, e în spatele tău”! Cand îmi aduc aminte cum am reacţionat:)). Oh, my God!:)) Mai ales auzind ca mişculează prin acea zonă, Centru-Râpa Galbenă. Numai eu ştiu cum am ajuns la facultate:)). Am râs, am cunoscut oameni frumoşi, talentaţi, îndrăgostiţi! De asemenea, a fost şi premierea concursului “Dragobete te provoacă”! Frumos…8->

3 comentarii:

  1. Super tare ideea cu panoul :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua ,

    Vroiam sa va anunt despre un nou site , unic in Romania , prin ceea ce ofera vizitatorilor:

    -Tradu orice cuvant sau text in orice limba !(romana , engleza , franceza , germana , italiana , etc)
    -Asculta textul scris in Romana sau Engleza si trimite mesaje vocale la prieteni !

    Daca considerati util acest site , raman recunoscator daca l-ati accepta ca si comentariu sau
    daca exista posibilitatea adaugarii in blogroll .


    http://www.onlinetranslator.ro/ sau codul :

    Online Translator


    Va multumesc ,

    Tudor

    RăspundețiȘtergere