vineri, 19 martie 2010

Ajutaţi-mă să-mi cresc plantaţia!

Indubitabil…. Când îmi deschid messul văd o avalanşă de offline-uri. Ajutaţi-mă să-mi cresc plantaţia! Sau: un vot 4 me pls, sau: Vreau să câştig, urmat de un link http://lumeacafelei.eva.ro/plantatia-lui-x-ulescu/. Ca să nu mai vorbesc de câte massuri primesc. Mai nou şi-a făcut cont şi sormea, oh God! Şi ea visează marele premiu, o maşină de nu ştiu care (acuma că are permis proaspăt:)) , parcă un Fiat Grande Punto. Mă distrez copios… Păi e la mintea cucoşului că super extra mega giga concursul acesta nu e decât o strategie de a face publicitate la Nescafe şi de a-şi promova site-ul http://www.eva.ro/. (şi o strategie foarte bună, trebuie să parcurgi nişte parcele, să fii votat o dată la 24 de ore, ehe…mare şmecherie..). Eu oricum vă doresc la toţi mult succes, şi să ştiţi că eu vă votez pe toţi. Îmi plac oamenii care visează şi care cred că o cămilă poate trece prin gaura unui ac. ;)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu