vineri, 26 martie 2010

Dă o şansă norocului!

Întotdeauna mi s-a spus că sunt o persoană norocoasă. Şi am ajuns şi eu să cred acest lucru. Cum începe povestea? Printr-un e-mail primit într-o seară, aparent banal, dar care se dovedeşte a fi unul dintre cele mai frumoase vise ale mele. Era un anunţ privind un ex-change în Olanda la care puteau participa 20 de studenţi de la Facultăţile de Psihologie din România care urmau să fie selectaţi după o scrisoare de motivaţie (care trebuia să cuprindă experienţa anterioară privind proiectele în care au fost implicate persoanele respective, motivaţie şi altele). Şi bineînţeles că nu i-am dat importanţă, că de' e un e-mail ca oricare altul, şi nu aş fi eu cu moţ în frunte să fiu aleasă printre cei 20. Termenul limită pentru a trimite scrisoarea respectivă era ora 23:59. Şi pe la 22 şi 15 minute îmi zice o prietenă: "Hai aplică şi tu Elena, n-ai ce pierde. Nu se ştie niciodată de unde sare iepurele!". Ei, hai să trimit şi eu să nu zic că nu am trimis. A doua zi primesc un reply: "Felicitări! Sunteţi unul dintre cei 20 de participanţi selectaţi". Şi ce e şi mai frumos? Voi împlini 20 de ani la Amsterdam. Cel mai frumos cadou pe care mi l-aş fi putut dori de ziua mea. Azi am făcut rezervările pentru avion. Suntem participanţi din Timişoara, Bucureşti, Cluj şi Braşov. Vom fi la Groningen studenţi din România, Olanda şi Turcia. Am un feeling că va fi o experienţă de neuitat. Şi acum ştiu: "Cu perseverenţă şi curaj, toate lucrurile sunt realizabile".

9 comentarii:

  1. Si totusi tu consideri asta noroc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Aici e vorba si de noroc printre altele;)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu consider mai bine: pregatire, ca norocul s-ar defini ca ceva supranatural si nu mi se pare cazul asemeni ghinionului.
    De aceea e un rezultat care demonstreaza ca esti bine pregatita sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Neh...Norocul nu e ceva supranatural. Eu cred ca norocul si-l face fiecare persoana in parte. El vine, tu trebuie doar sa dai din maini! Si nu m-am referit doar la acest aspect cand am spus ca sunt norocoasa.
    Cred ca sunt norocoasa pentru ca am parte de o familie frumoasa, niste prieteni "fumosi" sufleteste si am avut ocazia sa cunosc pana in prezent foarte multe persoane de la care am avut multe de invatat si care au lasat o amprenta frumoasa in viata mea. De la fiecare am luat cate ceva. Si pentru mine norocul vine mai mult din latura afectiva, iar partea materiala si rezultatele obtinute nu sunt decat o completare. Si ca sa raspund la intrebare: e un rezultat care dovedeste ca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos raspuns. Ma asteptam la asa ceva.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Elena.Asteptam de acolo impresii si amintiri cat mai multe ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Dragos! Bineinteles ca o sa impart cu voi din pataniile mele!:P

    RăspundețiȘtergere