duminică, 7 martie 2010

L'amicizia è la cosa più importante...


Dimineaţă...Mă uit la telefon să aflu cât e ceasul şi văd că am primit un mesaj “Ile, trim si mie un msj smecher d 8 martie k ma duc sa-i trm lu mama o felicitare. un msj a la ile. Ti pup”. Îl mai citesc o dată şi mă bufneşte râsul. Mi-am dat imediat seama că e Georgiana, colega mea de bancă din liceu, (alias brotic), numai ea îmi spune ile, prescurtare de la vechiul meu id. Mă gândeam să o sun, dar mai bine nu. De obicei nu vorbim mai puţin de 40 de minute:)). Ce vorbim nu ştiu, da’ trece aşa repede timpul 8->. Şi nu prea aveam nici minute. Ei bine, i-am făcut un mesaj de ăla care “te atinge la inima” cum zice bro’. Mama ei trebuie să fie foarte mândră când o să vadă felicitarea :). Cred şi eu… Lucrurile mici fac viaţa frumoasă. După ceva timp primesc înapoi “şmecher ile:> ms:*”. :))
Ci mi-i dor de ele (şi de Dana, că şi ea e colega mea de bancă:>)… frenship never ends>:D<>:D<>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu