duminică, 6 iunie 2010

Amour, toujours! :>



"Când cineva te iubeşte, are un mod deosebit de a-ţi spune numele, încât ţi-l simţi în siguranţă în gura lui! "
(Billy, 6ani)
"Când iubeşti, genele tale flutură-n sus şi-n jos şi de sub ele cad steluţe!"
(Keren, 6 ani)
"Dragoste e când mama pregăteşte cafeaua tatii şi ia o guriţă să vadă dacă e gustoasă!"
(Danny, 7ani)
"Dragoste e când spui unui baiat că e frumoasă bluza lui şi el vine de atunci numai cu bluza aceea."
(Noel, 7ani)
"Dragoste e când mama îl vede pe tata pe WC şi nu i se pare scârbos."
(Mark, 6ani)

6 comentarii:

  1. copii astia..avem noroc de ei ca sa ne amintim cat de minunate sunt toate aceste lucruri marunte care se intampla in jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, aşa este. Am văzut postarea ta de astăzi (mulţumesc pentru că îmi urmăreşti gândurile şi mă bucur că îţi plac:) Şi eu am aceeaşi părere: "fetele beau emoţii cu paharul".

    Ps: Succes mâine la examen. Am văzut pe blog că te aşteaptă ecuaţii şi derivate parţiale. Brr... Nu ştiu cu ce se mănâncă specimenele astea, dar ştiu sigur că sună apocaliptic:))!

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca fetele "beau emotii cu paharul", baietii cu ce beau emotiile? :P:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare curios mai eşti. Vezi că din câte am înţeles eu, curioşii mor repede Dragoş:))

    Şi la întrebarea asta, nu ştiu să-ţi răspund. Aştept un răspuns de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. "curioşii mor repede" dar macar mor informati :P :D

    RăspundețiȘtergere