vineri, 9 iulie 2010

Cu recunoştinţă...

"Prietenia dintre surori este şantaj reciproc ridicat la nivel de iubire!"

Astăzi îmi îndrept gândurile şi cele mai frumoase amintiri spre două persoane speciale, foarte speciale pentru mine, spre două prietene de nota 10 plus, spre surorile mele mai mari, Ana şi Ioana. Eu întotdeauna am fost “ăla micu” din familie. Însă nu e de speriat. Ştiţi că mezinul întotdeauna triumfă, se luptă cu balauri, trece peste mări şi ţări, are nuntă de trei zile şi trei nopti, găseşte fericirea şi trăieşte fericit până la adânci bătrâneţe, nu? :P


De ce astăzi? Pentru că sora mea cea mai mare, “Ana noastră”, împlineşte 26 de ani. O vârstă foarte frumoasă, şi eu trebuie să mă obişnuiesc cu asta, trebuie să mă obişnuiesc cu faptul că fiecare se îndreaptă spre viaţa personală şi încet, încet, ne schimbăm în oameni mari. Vreau să îi transmit toate gândurile mele de bine, multă sănătate, fericire, succes la doctorat (tu poţi!:*), mult spor la servici, (don’şoara inginer să aibă parte de cât mai multe proiecte reuşite:*), multă, multă dragoste (are grijă Bogdan de asta că dacă nu nu-l mai las să-mi zică Elenuş), şi restul să fie tot la superlativ.

Eu îţi mulţumesc pentru că eşti alături de noi, pentru că ne prinde dimineaţa povestind câte şi mai câte minunăţii ni se întâmplă şi râdem împreună şi tata ne zice "mai încetu` măi fetelor, măi!:))", pentru că atunci când sunt tristă mă strângi în braţe, pentru că de fiecare dată când auzi de politică mă critici ("ce-ţi trebuie ţie fată politică?"), pentru că îmi consumi acetona dar niciodată nu recunoşti ("s-o evaporat Lenu, serios"), pentru că cele mai frumoase momente din viaţă le-am petrecut împreună, pentru că dacă plouă afară mă suni şi mă întrebi dacă am umbrelă, pentru că împărţim atâtea lucruri… pentru că vă iubesc pe amândouă, pentru că am doi “suri: suri 1 şi suri 2” de milioane, pentru că dacă ne certăm, pe urmă avem remuşcări şi după o teorie zdravănă ne împăcăm, pentru că…

Am atâtea lucruri de scris. Dar mă opresc aici. Restul le păstrăm noi în sertăraşul inimii şi de fiecare dată când o să ne fie greu o să-l deschidem şi o să luăm energie şi optimism de acolo pentru a merge mai departe.

Cu dragoste,
din partea omuleţului care vă este alături şi vă bate la cap în fiecare zi,
cele mai sincere urări de bine.

3 comentarii:

  1. Iti multumesc din suflet, "Lenu meu":*!
    Cat de mult te iubesc! Intotdeauna "cea mai mare" avea grija de "cea mai mica":P. Iti aduci aminte cum te alintam "ermanita" sau "querida", si cand te enervai ce frumoasa erai!:))

    "Ilioana" era cuvantul care ne unea pe toate 3 cand eram mici! Cate momente speciale am impartasit impreuna, cate lucruri frumoase!

    Iti trimit si eu toate urarile de bine, mult succes in viata, sa intalnesti fericirea (sunt sigura ca ai sa ai grija de ce alegi in viata, te stiu eu si am incredere:P), si sa ramai mereu asa cum esti, cu sufletul curat si plin de dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, danke:*>:D<
    Am eu grija! Putin noroc si cu niste pile de Sus, cu siguranta va fi bine! Te asteptam acasa sa sarbatorim impreuna!>:D<:*

    Ps: Sa ne traiesti multi si fericiti ani!

    RăspundețiȘtergere