joi, 12 august 2010

Am împlinit un an în lumea Bloggerilor!

Trebuie să precizez faptul că nu mi-am imaginat că activitatea unui Blogger poate fi aşa de interesantă şi productivă în acelaşi timp. Prin intermediul lui am avut oportunitatea de a-mi exprima ideile, de a împărtăşi cu ceilalţi puncte de vedere diferite, de a mă face remarcată prin opiniile exprimate.
.
Vreau să mulţumesc celor care mi-au vizitat blogul, celor care mi-au dat pe parcursul acestui an feed-back-uri contructive şi celor care mi s-au alăturat în desluşirea ideilor. Cred că rezultatul activităţii mele îşi capătă concretizarea în cele 63 de postări şi peste 7800 de vizualizări. Postările care mi-au adus critici şi dezbateri intense după publicarea lor au fost To be or not to be fumător şi Feminismul într-o lume a bărbaţilor.
.
Vă mulţumesc şi staţi aproape pentru că activitatea acestui blog va urma!
Ţin să închei postarea cu aceleaşi urări pe care acum un an le-am notat în prima postare a acestui blog, în Arta succesului şi pe care sper să le pot nota şi peste un an, şi peste doi, şi mai departe!
.
Mult succes vă urează,
un om care se vrea împlinit! :)
.

8 comentarii:

  1. In acest moment imi este greu sa votez la sondajul tau... Asi spune ca un nou an ar trebui sa iti gaseasca blog-ul cu haine noi, cele vechi pastrandu-le probabil intr-un vintage club.
    Avand in vedere faptul ca am avut peste 15 bloguri si 3 site-uri web in ultimii 2 ani, asi putea spune ca stiu ce inseamna, sa o iei de la 0 sa il cresti si sa il faci respectat in lumea aceasta nebuna a bloggerilor. Imi place acest site si il citesc de aproximativ 6 luni, iar ca un cadou pentru aceasta aniversare, cum ti-am mai spus si la telefon... Ma ofer sa ma ocup de designul acestui blog facandu-l poate mai atractiv sau pur si simplu imbracandu-l cu haine noi... Nu voi vota in sondajul tau deoarece nu vreau sa se interpreteze... Iti multumesc :)
    Si Multi Ani Inainte....
    eu acum am inceput de la 0 facand o pauza pe blogspot, am inceput cu site-ul http://adamache.info . Sunt sigur ca il voi face un site de succes
    Bafta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin, multumesc pentru gandurile de bine. Eu sunt genul de om care imi place sa cresc alaturi de cine m-am ridicat si sa raman fidela lucrurilor care m-au ajutat sa ma ridic. Asadar cred ca am sa raman la blogul acesta, asa cum este el, cu haine vechi. Nu ca mi-ar fi greu sa o iau de la 0 cu un blog nou, nicidecum, doar ca asta ar insemna sa pierd un an din mersul ideilor si nu cred ca este prea acceptabil.

    Oricum, iti multumesc mult pentru intentia de a ma ajuta cu un nou design si etc, cu siguranta ar iesi ceva minunat, stiu ca esti expert in tehnologie (nu ca mine:P), dar nu! Prefer ca fiecare chichiţă a acestui blog sa poarte amprenta mea si sa ma regasesc eu in el. Sper sa intelegi substratul acestor cuvinte!

    Si chiar te rog sa votezi in sondaj, nu are de ce sa apara interpretari sau motive de suparare. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo, felicitari pentru un an in lumea bloggeri-lor ;). Astept cu interes subiecte pentru dialog online :)

    Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Dragos ;)! Sper sa fiu pe masura asteptarilor! :)

    Succes si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa bafta:X
    Eu am aproape doi ani!...In septembrie...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersic Rox! :) Sa fie cat mai multa bafta si pentru tine! Eu inca sunt mica pe langa voi:P
    Dar nu-i bai, stii cum se zice "cei din urma vor fi cei dintai":D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei:*
    Anisorul tau in bloggareala e totusi un anisor,nu?
    Si e bine..
    Eu cand am facut anisorul abia daca ma cunosteau cateva persoane la blog:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolut! Constientizez acest lucru si sunt mandra de acest an productiv pentru mine! ;)
    Nu ma plang, ci ma bucur! Stiu ca e bine! :)

    RăspundețiȘtergere