marți, 10 august 2010

“Haina face omul” sau “omul face haina”?

Cred că o haină vorbeşte foarte mult despre omul care o poartă, însă nu-l poate face niciodată om! .”
.
Îmi aduc aminte de cuvintele profesoarei mele de engleza din liceu care era buimăcită de trendurile pe care le vedea prin curtea şcolii, şi ne zicea des că “valoarea şi inteligenţa nu stau în piercinguri şi decolteuri, măi fetelor” (vorbea la feminin pentru că nu aveam decât un băiat în grupă la începători, cantitate neglijabilă. (sper sa nu citeşti postarea Răzvă :D). Câtă dreptate avea, chiar dacă atunci nu tâlcuiam prea atent aceste cuvinte. Într-adevăr e important “ambalajul” pentru că el atrage, el face toată “publicitatea” produsului, dar ce folos dacă ambalajul ascunde un produs de proastă calitate?
.

.

Eu personal, admir persoanele care au curajul să facă o impresie bună prin ceea ce sunt, prin calitatea produsului şi nu a ambalajului. Admir persoanele care reuşesc să iasă din tiparul obişnuinţei şi se impun ca persoane prin caracter şi prin modul lor de a fi. Admir oamenii care ştiu că omul dă valoare la tot ce atinge - fie haină, obiect material sau - de ce nu - alţi oameni, şi nu invers.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu