sâmbătă, 14 august 2010

România de vânzare!


Are prob­leme cu ali­menta­rea, o mică defec­ţiune la mecan­is­mul de direc­ţie, că nu ţine linia dreaptă, şi merge cam înfrânată. Cutia de viteze e blo­cată în marşarier. Este înma­tric­u­lată în Europa, cu numere provi­zorii, se mai poate cir­cula cu ea maxim o lună.

Istoric: Este fab­ri­cată acum 2000 de ani, sub licenţă română. A fost avari­ată în repetate rânduri. Prima dată a fost con­dusă de nişte ciobani, acum de alţii. A fost reparată numai cu piese sec­ond hand, aduse de pe la turci. O perioadă a fost con­dusă bine de niste nemţi, Carol I şi Ferdinand, dar apoi a căzut iarăşi pe mâna unor conducători care au băgat-o prin toate gropile. Exte­ri­orul a fost vop­sit în 1989, dar inte­ri­orul este încă plin de rug­ină. A mai avut câteva reparaţii cap­i­tale, în 1600, 1859 şi 1918, dar a mai pier­dut o parte din piese.

Com­bi­naţii: Predau leasin­gul, mai sunt de plată la ea câteva zeci de rate FMI. Accept şi variante de schimb cu o ţară sim­i­lară din Africa, oricât de mică ar fi, dar să funcţioneze.

De ce o vând: Sin­cer să fiu, o vând că m-a lăsat în drum şi nu mă pri­cep la ea. Plus că îmi consumă cam mult, şi ca s-o repar mă costă cât nu face. Oricum, eu n-am per­mis de con­duc­ere pen­tru cat­e­go­ria asta de ţară, aşa că, din partea mea, să o con­d­ucă cine s-o pri­cepe. Dacă nu o vrea nimeni, o dezmem­brez şi o vând pe butuci. E păcat totuşi de ea, vă spun! Sper să o ia cineva care ştie să o aprecieze.

* sursa http://www.facebook.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu