vineri, 6 august 2010

Timpul liber este ocupat?

Paradoxul prezentului meu. Da! Astăzi îmi zice Florin că “am mai intrat pe blogul tău şi nimic, nicio postare, ai lăsat-o cam moale cu scrisul. Înainte publicai mai des”. Ieri, vorbind la telefon cu Dana, prietena mea cea mai bună, nu înţelegeam de ce îmi răspundea telegrafic, doar prin da şi nu, ea care de obicei vorbeşte cu debit în exprimare (era tristă că nu mai vorbim ca înainte), tot ieri o colegă mi-a atras atenţia că nu i-am terminat o planşă pe care i-am zis că i-o voi da săptămâna aceasta (deşi săptămâna nu e terminată încă), plus alte critici. Dilema mea existenţială în acest moment e: “Cum să împaci şi capra şi varza?” La toate acestea se adaugă o remarcă a colegei mele, Livia, care îmi zice, printre altele “Mi se pare aşa interesantă viaţa ta”.
.

Interesantă sau nu, cert e că eu am mulţumirea lucrului bine făcut şi a timpului chibzuit. Am avut 2 săptămâni foarte încărcate, cu un program foarte bine pus la punct şi o activitate intensă. Şi mai mult decât sigur, rezultatele vor veni în curând. Şi nu este nevoie să ştie stânga ce face dreapta, este suficient să ştiu eu şi să am încredere în mine. Aş vrea să mai adaug faptul că atunci când cineva ţine la tine şi ştii asta, nu trebuie niciodată să te îndoieşti, ci să te bucuri că îţi este aproape. Şi ca să închei într-un stil apoftegmatic, vreau să subliniez faptul că: “Avem timp pentru toate”.
.

8 comentarii:

  1. Exact Elena, este timp pentru tot. Cu toate ca iti e greu sa te imparti in a te decide ce faci, cu ce vei incepe s.a.m.d. nu trebuie sa uiti ca prietenii te vor sustine si ajuta mereu... Chiar daca uneori tanjesc dupa excesul de atentie pe care il ofereai uneori, toti prietenii tai te sustin, si asteapta un nou moment de afectiune din partea ta.
    Imi face placere sa citesc postarile tale de pe blog, si chiar daca urmatoarea postare va fi maine, sau peste o saptamana ori o luna, o voi astepta cu la fel de mult interes si nerabdare ca si pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai fratilor, ma scoateti la pensie:P Normal ca nu uit asta. Si cum adica "toti prietenii tai asteapta un nou moment de afectiune din partea ta"? Dar pana acum a fost altfel?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu :)) dar mie imi place cand ma suni :))
    stiu ca e portie de ras all inclus :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun, voi doi ati rezolvat problema, dar pe mine cine ma alinta? :)):)).Daca nu ma dadaciti si pe mine un pic , ies din joc.:p

    RăspundețiȘtergere
  5. am schimbat descrierea de la mine de pe profil:> sa vad acum ce comentezi :)) asta e mult mai b-) si nu o sa o mai schimb :))
    si sa nu mai razi de visele si viziunile mele ca fac urat :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Florin, imi pare rau sa-ti zic, dar eu nu rad de visele nimanui. Din contra, admir persoanele care cred in ceea ce isi doresc si care lupta pentru visele lor. ;)

    RăspundețiȘtergere