marți, 7 decembrie 2010

Sibiu, dragoste la prima vedere

"Libertatea călătoriei deschide mintea către nişte posibilităţi nelimitate. Dacă nu faci nimic neaşteptat, nimic neaşteptat nu ţi se va întâmpla".
~Fay Weldon~
.
Piaţa Mare din Sibiu
.
Tocmai m-am întors în Iaşi dupa participarea la un mini team building ce a avut loc la Sibiu şi care a avut drept obiectiv analiza şi actualizarea etapelor proiectului naţional SDV, proiect organizat în cadrul Cognosis (Federaţia Studenţilor de la Psihologie din România), din a cărui echipă de organizare fac şi eu parte.


Podul Minciunilor
.
Ajungând pentru prima oară în oraşul Sibiu, am rămas fermecată de tot ce înseamnă el. Deşi auzisem numai lucruri frumoase despre acest oraş, iată că acum, din fericire, am avut oportunitatea de a le cunoaşte personal. Mi-au făcut cu ochiul arhitectura medievală a oraşului, Podul Minciunilor cu frumoasa lui poveste, jovialitatea sibienilor, panorama peisajelor, Piaţa Mare. Totul prinde culoare sub hainele sărbatorilor de iarnă în care este îmbrăcat oraşul.


Imagini din mini team-buildingul SDV

A fost frumos, a fost util, a fost scurt, dar plin de însemnătate personală şi profesională. Mă voi reîntoarce cu drag ori de câte ori voi avea ocazia să poposesc în oraşul Sibiu.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu