sâmbătă, 30 aprilie 2011

Lumeee, cât te iubesc!

Azi am împlinit 21 de ani şi sunt fericită pentru că am aproape cei mai faini oameni. De dimineaţă încontinuu am primit urări de bine şi vă mulţumesc tuturor pentru asta. Vă iubesc!

Mulţumesc îndeosebi colegului meu Iulian pentru că a avut grijă să-mi trimită cele mai „sufletiste” gânduri de bine în această zi. Simplu şi cuprinzător! Mulţumesc Iulian! Şi tu să ai parte de tot ce poate fi mai frumos în lume!

"Printre mulţimea de oameni mă înscriu şi eu să îţi zic la mulţi ani, cu toate cele bune, dar nu din lume că sunt cam relative, ci mai degrabă cu toate cele bune ale cerului, sunt mai veşnice şi preţioase, mai ales că Domnul nu poate fi decât foarte bun. Am preferat să trimit acest mesaj privat dorind totodată să îţi spun că te admir pentru felul tău de a fi, ideal şi în căutarea frumosului. Există un cuvânt mai mare decât felicitări ?:-p Fiindcă puţini reuşesc să rămână pe calea virtuţii, în zile ca ale noastre. Preţuiesc enorm astfel de oameni şi poate avem ocazia să ne vedem mai des. O companie cu oameni ca tine e rară şi scumpă... La mulţi ani din nou, cu mulţi ani frumoşi."

Mulţumesc! Vă mulţumesc încă o dată tuturor pentru că mi-aţi fost alături în această zi! Să trăim cu toţii mulţi şi fericiţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu