luni, 24 octombrie 2011

Lasă-ne, lasă-ne!

Nu am încredere în „talentul” politicienilor care, după ce se cocoaţă prin funcţii aducătoare de privilegii, putere şi bani îşi descoperă brusc vocaţia de... scriitor! O viaţă întreagă n-au fost în stare să-şi construiască două fraze pe hârtie şi dintr-o dată, vezi Doamne, li se trezeşte genialitatea artistică. Hai să fim serioşi! Mulţi nechemaţi îşi închipuie că scrierea unei cărţi e mai uşoară decât prostirea electorală ( doi mici, un pahar de vin şi un blid de fasole) şi se arată tot mai fascinaţi de mirajul scrisului. Ceea ce mă frapează şi îmi provoacă un dezgust profund e că la bibliotecă nu găsim cărţile de specialitate de care avem nevoie pentru facultate dar se găseşte proza scurtă scrisă de Constantin Simirad. (şi cu siguranţă nu e singurul caz) Uluitor! Ştiu şi politicienii noştri să cultive ambiguitatea, să obţină efecte artistico-literare, sau nu, să reformulez altfel, ştiu ce-s alea efecte stilistice? Habar n-au, dar au publicaţii literare! Trăiască nea` Costică şi cititorii săi!

Bine ziceau cei din trupa „Guess Who” – Nu ne-am născut în locul potrivit!

4 comentarii:

  1. da mi varmea ai dreptate, .... vezi ca l am postat si pe blog la mn.merci te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci de aprecieri. Succes în toate! Salutări şi la ai tăi! Vă pup pe toţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lenus drag, Guess Who e doar un nene, atat... nu e o trupa :P si da, bine faci ca te iei de toti cei care nu-si merita atentia si functiile :) R.A.

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi vezi dragul meu Răzvan drag? Asta e ideea! Că nu-şi merită atenţia şi funcţiile. Ah, da! Ai dreptate! E doar un nene!:))))

    RăspundețiȘtergere