duminică, 27 noiembrie 2011

Balul Bobocilor, un must-have al vieţii de student?

Joi, 24 noiembrie 2011, a avut loc Balul Bobocilor al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, eveniment organizat în Club Queen`s din Iaşi. Vreau înainte de toate să felicit echipa de organizare. Jos pălăria! Spun asta pentru că am avut ocazia să observ atmosfera şi din exterior, şi din culise.

Deoarece în perioada în care ei (organizatorii) semnau contractele de sponsorizare şi parteneriatele eu mă aflam la Sibiu, am fost nevoită să le las ştampila şi dreptul de a semna aceste acte pentru a nu stagna activitatea de organizare. Nu vă spun că în fiecare dimineaţă Andreea (vicepreşedinta noastră şi coordonatoarea proiectului în acelaşi timp) primea mesaj de la mine cu textul: "Aveţi grijă! Ochii şi ştampila!" şi eu primeam înapoi: "Da Elena. Ai încredere în noi! Ne descurcăm! O să fie bine! Tu ai grijă acolo!". Era un fel de înţelegere reciprocă, o senzaţie că fiecare ştia că trebuie să fie responsabil de ceea ce face. Nu ştiu cât de bine pot transpune în cuvinte, dar cert e că a fost o perioadă de coeziune a grupului SPPist!


Evenimentul s-a desfăşurat anul acesta sub tema Business World. Astfel, cei mai frumoşi boboci psihologi au îmbrăcat pentru o seară ţinute de gală asemeni marilor oameni de afaceri şi au fost supuşi unor probe de prezentare, dans şi de aptitudini. La final, juriul (Dr. Grigore Havârneanu, Dr. Andrei Marian, Dr. Marian Panainte, Elena Ungureanu – Preşedinte SPP, Cristina Bostan – Preşedinte E-team, Monica Nechifor – sponsor din partea Royal Beauty Center, Aurelian Ion – hairstylist) am desemnat câştigătorii premiilor de Miss şi Mister.


Felicitări încă o dată şi la cât mai multe proiecte reuşite!

Proud President of SPP,
Elena Ungureanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu