joi, 29 decembrie 2011

Decembrie imagistic I

Biblioteca Gh. Asachi Iaşi, pregătiri pentru Proiectul umanitar
"Şi tu poţi fi magia Crăciunului lor"

Amfiteatrul DIV, FPSE, "Seara de colinde"

Casa Universitarilor, o parte dintre membrii Asociaţiei "Societatea Pentru Psihologie"

Cu colinda pe la domnii profesori

Valea Adâncă, Proiectul Umanitar "Şi tu poţi fi magia Crăciunului lor"

Din Blaga citire "Eu cred că veşnicia s-a născut la sat..."

Bârnova, "E seara cea Sfântă, când colindele se cântă"

Ps: Va urma! Voi completa aceasta postare cu poze de la alte evenimente, proiecte, reuniuni prietenesco-iernatice imediat ce voi intra în posesia lor! Până atunci, vă invit să vă delectaţi cu un "Decembre" al universului liric bacovian plin de expresivitate artistică.

Te uită cum ninge decembre,
Spre geamuri, iubito, priveşte -
Mai spune s-aducă jăratec
Şi focul s-aud cum trosneşte.

Şi mână fotoliul spre sobă,
La horn să ascult vijelia,
Sau zilele mele - totuna -
Aş vrea să le-nvaţ simfonia.

Mai spune s-aducă şi ceaiul,
Şi vino şi tu mai aproape -
Citeşte-mi ceva de la poluri,
Şi ningă... zăpada ne-ngroape.

Ce cald e aicea la tine.
Şi toate din casă mi-s sfinte, -
Te uită cum ninge decembre...
Nu râde... citeşte-nainte.

E ziuă şi ce întuneric...
Mai spune s-aducă şi lampa -
Te uită, zăpada-i cât gardul,
Şi-a prins promoroacă şi clampa.

Eu nu mă mai duc azi acasă...
Potop e-napoi şi-nainte,
Te uită cum ninge decembre,
Nu râde, citeşte-nainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu