joi, 5 ianuarie 2012

3, 2, 1 - START !


Vâscul - în mitologia greacă simbolizează pace, iubire şi înţelepciune

Gata cu vacanţa, mereu prea scurtă! Trebuie să ne mobilizăm din nou şi să ne îndreptăm spre planuri măreţe şi frumoase. Şi anul acesta avem dreptul să fim deosebiţi! Eu mi-am notat pe o foaie următoarele cuvinte: trăire, efort, încredere, perseverenţă, scop, organizare, concentrare, obstacol, ambiţie. Acestea sunt cuvintele pentru care pledez în 2012!

Şi puţin mai multă selectivitate aş zice, din toate punctele de vedere (persoane, evenimente, proiecte). Planuri peste planuri, idei peste idei tocmai au fost concretizate într-o reprezentare de tip optimist-idealistă. Bineînţeles, am lăsat loc şi imprevizibilului care mai mult decât sigur îşi va face prezenţa subtil. Fiind un an dodoloţ în evenimente existenţiale pentru mine, sper să reuşesc să actualizez constant blogul şi sper să primesc în continuare feedback-uri la fel de frumoase ca cel pe care, inopinat, l-am primit azi: "savurez tot ce scrii". Astfel de remarci, aparent fugitive, îţi dau certitudinea lucrului bine făcut. De asemenea, ţin să adaug că blogul va rămâne în această formulă până în luna iulie, iar imediat după licenţă, o dată cu împlinirea a 3 anişori virtuali, vom pregăti şi o transformare mediatică.

Pentru a conchide această primă postare a anului 2012 afirm cu tărie că fiecare dintre noi poate fi un om deosebit. Nu e o iluzie, nu e o fata Morgana, nu e un sofism. E o credinţă personală ca şi cea a asumării lui Dumnezeu, pe care-l cauţi neobosit şi care, tocmai de aceea, îţi umple viaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu