sâmbătă, 17 martie 2012

Social Media NU doarme niciodată

Social media NU doarme niciodată iar viteza cu care vâslim fiecare dintre noi ne poate garanta (sau nu) succesul în mediul în care activăm. Aceasta este concluzia scurtă şi la obiect pe care am sintetizat-o, personal, după participarea la Social Media Summit, ediţia a-II-a, eveniment ce a avut loc ieri, la Hotel Ramada în Iaşi.

Programul a cuprins trei conferinţe:

1. Social media locală şi relevantă

Speakeri:
Marius Sescu, www.mariussescu.ro : “Cui i se potriveşte social media? Ce aşteptări pot avea companiile de la social media?”
Sebastian Bârgău, www.visurat.ro : “Cum ajungi blogger de top”
Sorin Grumăzescu, www.soringrumazescu.ro: “Cum ţine legătura cu ţara un blogger local. Care este cea mai provocare”
Claudiu Florea, Managing Partner, Wunderkid: “Când scrii şi cât scrii? Când e prea mult? Când e prea puţin? Dozaj şi timing perfect în social media.”

2. Social media pentru companii

Speakeri:

Cristian Manafu, www.manafu.ro: “Social media de la marketing la business”
Emanuel Martonca, Director de Marketing, Coriolan: “Cum să faci content marketing”
Alexandru Negrea, Social Media Manager, BCR: “Cum să ai rezultate în social media”
Georgiana Gheorghe, Corporate Communication Manager, Danone: “Profesionalizare în social media”
Ioana Bondrila, Staropramen: “Social media pentru brandurile Starbev”

3. Cum lucrează bloggerii cu brandurile

Speakeri

Victor Kapra, www.victorkapra.ro: “Cum analizezi şi înţelegi brandul pentru care pregăteşti un proiect în social media”
Cristian China-Birta, www.chinezu.eu: “Decalogul 2.0 al lui Chinezu”
Cristina Bazavan, www.bazavan.ro: “Deontologia şi etica în social media”
Adrian Monoranu, General Manager, InOras.ro: “Cum îţi alegi ambasadorul de brand în social media? Social media cast: Pe cine alegi din companie să se ocupe de social media? Profil de social media manager.”


2 comentarii:

  1. Cât mi-aș fi dorit să pot să ajung și eu la eveniment. Sper că a fost așa cum mi-am imaginat eu că va fi și că te-ai distrat. Este un domeniu din ce în ce mai interesant cel al social media. Norocoaso!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Coco! Nu ştiu cum ţi-ai imaginat tu că a fost, dar da, a fost!:P Sunt norocoasă, ştiu, ştiu:P!

    RăspundețiȘtergere