luni, 24 septembrie 2012

Ai câştigat premiul Nobel? Nici eu!

Am cunoscut şi analizat oameni şi oameni. Am făcut-o şi eu. De ce să nu recunosc? Am găsit în drumul meu oameni de calitate, de la care am învăţat şi oameni de tip "papă-lapte", de spiţă joasă, oameni răutăcioşi. Am cunoscut oameni care oferă spectacole pe cinste când îi ai în preajmă şi alţii care oferă spectacole ieftine şi de prost gust, care se folosesc de vorbe ieftine şi de sentimente ipocrite pentru a-şi etala aroganţa şi complexele de superioritate.

Aşa că astăzi mă voi adresa celor care gândesc ca şi mine. Nu staţi pe tuşă şi admiraţi pseudo-oamenii! Păşiţi linia de START şi aveţi curajul să ridicaţi privirea! Oamenii de succes, oamenii de calitate vor fi întotdeauna OAMENI!

2 comentarii:

  1. Oamenii de calitate vor ramane mereu oameni de calitate. Dar doar cu cine merita... Asta e sigur! Aroganta, invidia si prostia strica adesea lucruri constructive...

    RăspundețiȘtergere
  2. http://preutescu.wordpress.com/2012/04/12/the-promises-of-an-animal-a-human-nature-perspective/

    RăspundețiȘtergere