luni, 22 aprilie 2013

Clubul de poezii "DELOS"

M-a fascinat mereu jocul cuvintelor în general, şi al cuvintelor poetice în special. Cred că seva trăirilor brute o găsim în el şi prin el. Probabil vă întrebaţi ce legătură are viaţa cu poezia? Ei bine, are. Sunt două surori siameze, unite prin toate trăirile umane şi înţelese doar de o categorie aparte de oameni: de acei oameni educaţi, care simt suflul poeziei, o apreciază şi o caută. 

Ieri am avut oportunitatea de a intra pentru prima dată în universul tânăr al Clubului de poezii "Delos", acolo unde mi-am reamintit cât de frumos e "să şlefuim" ideea poetică. Parcurgând firele lirice ale unor poeţi precum Camil Petrescu, Marin Sorescu, Tudor Arghezi, Ana Blandiana, Emil Botta am găsit desăvârşirea artiştilor care lasă indescifrabilul la îndemâna cititorilor. Nimic mai incitant! 

Pentru că fiecare poezie e un test nou, o poartă spre mintea cuiva, îmi dă posibilitatea, cel puţin la nivel imaginativ, să intru în sfera ideatică a unui număr cât mai mare de oameni, ceea ce mi se pare extraordinar. Acum, în încheiere, ţin să salut şi să felicit iniţiativa colegului meu Dragoş şi a membrilor acestui club pentru faptul că ştiu să caute şi să găsească inteligenţa, înţelepciunea şi moralitatea în şi prin poezie. Recomand cu inima deschisă tuturor tinerilor o astfel de dumincă! După ce veţi merge acolo prima dată, veţi simiţi nevoia să vă reîntoarceţi fără doar şi poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu