joi, 25 aprilie 2013

RAPORT DE ACTIVITATE

Subsemnata, Elena UNGUREANU, în cele ce urmează vă prezint raportul de activitate din perioada mai 2011 – martie 2013 pentru funcţia de Preşedinte al Asociaţiei Studenţeşti Societatea Pentru Psihologie din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi: 

Am realizat

1.Implementarea strategiei de dezvoltare organizaţională a Asociaţiei „Societatea Pentru Psihologie” 

2.Reprezentarea organizaţiei la nivel local, naţional şi internaţional 
  •  Am participat la întâlnirile cu conducerea Senatului Universităţii, a Facultăţii şi cu reprezentanţii organizaţiilor studenţeşti la nivel local şi naţional
  • Am participat la toate şedinţele cu preşedinţii centrelor membre Cognosis (Federaţia Asociaţiilor Studenţilor la Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din România) 
  • Am participat la toate cele 4 Adunări Generale Cognosis pe perioada celor două mandate: Sibiu (10-13 noiembrie 2011), Timişoara (29 martie – 1 aprilie 2012), Cluj (29 noiembrie – 2 decembrie 2012), Iaşi (28-31 martie 2013) 
  • Am participat la Refresh-ul Cognosis desfăşurat la Bistriţa-Năsăud (4-7 noiembrie 2012) 
  • Am participat la Youth Media Democracy desfăşurat în Germania, Peseckedorf (17 iulie 2011 – 27 iulie 2011) 
  • Am fost prezentă la peste 90% dintre proiectele organizate de către asociaţie 
3.Obţinerea statututului de membru ANOSR (Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România) 
  • Am participat la Adunarea Generală ANOSR desfăşurată la Bucureşti (15-18 martie 2013) în cadrul căreia Asociaţia „Societatea Pentru Psihologie” a devenit membru ANOSR (membru observator) urmând ca după vizita de studiu să devină membru activ cu drepturi depline 
4.Facilitarea stagiilor de practică pentru studenţi 
  • Am încheiat contracte de parteneriat cu Spitalul de Psihiatrie Socola şi cu Grupul Şcolar „Ion Holban” prin intermediul cărora a fost fezabilă practica de specialitate 
  • Am disiminat în rândul colegilor informaţii referitoare la oportunităţi de dezvoltare personală şi profesională (traininguri, conferinţe, workshopuri, simpozioane, internshipuri, burse în domeniu, etc.) 
5.Managerierea activităţii organizatorice a organizaţiei 
  • Am fost prezentă la toate Adunările Generale SPP şi la toate şedinţele boardului de conducere 
  • Am moderat toate şedinţele generale 
  • Am oferit feedback ori de câte ori mi s-a cerut acest lucru 
  • Am monitorizat activitatea boardului de conducere. 
6.Promovarea imaginii Asociaţiei şi a activităţilor acesteia 
  • Am colaborat cu Vicepreşedintele cu Probleme Externe pe partea de elaborare comunicate de presă şi apariţii media 
  • Am contactat diverşi profesori, specialişti în domeniu pentru a ni se alătura în activitatea noastră atunci când a fost cazul 
  • Am încheiat contracte de colaborare cu diverşi parteneri media 
  • Am încheiat contracte cu diverşi sponsori în vederea susţinerii activităţii economice a proiectelor 
  • Am gestionat adresa de e-mail a asociaţiei şi site-ul.
Nu am reuşit: 
  • Obţinerea unui sediu în incinta Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii Alexandru Ioan Cuza, Iaşi 
  • Tipărirea revistei facultăţii „Lentila D Contact” 
  • Implementarea unor noi proiecte cu şi pentru studenţii de la Ştiinţele Educaţiei. 
  • Realizarea bilanţului contabil al organizaţiei pe anul în curs 
  • Restructurarea organigramei. 

Raport întocmit astăzi, 24.04.2013, de către Elena Ungureanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu