sâmbătă, 1 februarie 2014

Trezește-te!

Văd o mulțime de oameni care se lamentează: nu am luat examenul, nu am loc de muncă, nu-mi iese proiectul, nu, nu și iar nu, dar vor mai mult de la viață. Vor să fie în fruntea clasamentului, să aibă propriile afaceri, rezultate excepționale, etc.  Am obosit să aud expresii cum că X are mai mult noroc, Y are pile, Z are nu știu ce neamuri pe nu știu unde. Fiecare are ce merită, atâta tot și nimic mai mult. Citeam undeva cum că viața e o tablă de șah și ceea ce ni se dă fiecăruia de la naștere e doar poziția de start pe care nu ai cum să o schimbi, însă modul în care intervii în mutarea piesei ține de responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Nu există circumstanțe atenuante pentru nimeni. Nimic nu pică din cer pentru cei care ajung sus. Nimeni nu este binecuvântat cu un trofeu. Pentru el se muncește. Problemele, grijile, obstacolele sunt aceleași pentru toți.

"Tu ești o norocoasă. Toate îți merg bine.", îmi zice o colegă la telefon în seara asta. Fals! Nu sunt o norocoasă. Nu-mi merg toate bine. Am și eu hopurile mele. Nu mi-e drumul lin. Doar că nu aștept să mi se alinieze planetele ca să mă mișc, nu aștept secretul ca să mi se lumineze succesul, nu frecventez rutina zonei de confort. Mă implic, uneori mai și greșesc, dar merg mai departe.

Succesul vine din acțiune. Rezultatele atrag rezultate. Dar toate au un preț al lor. Trebuie muncă, antrenament și efort. Nu poți fi boxer fără să sângerezi! Trezirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu